tisdag, april 03, 2007

Det svänger fort

När jag loggade in mig på bloggen visste jag vad jag skulle skriva. Jag tänkte berätta om att jag i dag ahde varit på sista föreläsningen i nationalekonomi för en hel vecka, att jag i morgon ger mig av på minisemester till Falkenberg, Malmö och Köpenhamn. Innan sidan kom upp så tittade jag till den arbetsplats jag har då och då nämligen Norrtelje Tidning. I utgivarens kolumn kunde jag till min stora sorg läsa att en av de journalister som jobbade på tidningen sist jag var där och skrev har avlidit. Jag blev tagen så som man blir. En ung människa har gått bort, lämnat många efter sig. Leukemin blev min väns död. Personligen ska jag skänka en slant i kväll till canserfonden och tända ett ljus.

1 Kommentarer:

  • Hej Lars! Läste att du och Hanna har varit i Falkenberg i helgen. Trevligt! Har försökt att lämna kommentarer till Hanna i hennes blogg men jag använder inte blogspot. Du kan väl hälsa henne från mig är du snäll. Sköt om er!! Kram

    Av Anonymous Anonym, vid 10:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home