söndag, mars 25, 2007

Lärorik helg

Nu sitter jag här, söndagkväll, och kan summera en fantastisk helg. Under lördagen var jag bordssamtalsledare på en ungdomsdialog om EU:s framtid. Dialogen var belägen i Karlstad och hölls i anslutning till medborgarrådet om EU:s framtid, en dialog som hölls i nio olika EU-länder. Landshövdingen pratade, Margot Wallström var med via skype. Mega roligt och kjempe grejt hela dagen. Nu ska Karlstadsungdomarnas visioner om EU år 2020 samanställas och flygas ner till Bryssel av bla Daniel.

I dag, söndag, har jag varit på frykenstrand i Sunne och deltagit på en utbildning för centerpolitiker i kommunala nämnder. En givande och intressant utbildningsdag i vackra fryksdalen.

2 Kommentarer:

  • Hej Lars!

    Hoppas allt är väl med dig. Synd att vi inte samarbetar längre. Det är alltid trevligt att diskutera med dig. Ser att Du är aktiv som vanligt. Ha det så gott framöver.

    Mikael
    PS! besök gärna min personliga hemsida www.s-info.se sök på mitt namn. DS!

    Av Anonymous Anonym, vid 10:55 em  

  • Hej Mikael!
    Det är trevligt att diskutera med dig också, och det tycker jag att vi ska fortsätta med trots att vi inte sammarbetar.

    Vi ses nog snart, ha det bra!

    Av Blogger Lars Nyborg, vid 5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home