söndag, maj 21, 2006

Nu har jag satt min sista potatis

Åtminstone för i år. Idag har det satts potäter eller joläppel som vi säger här. Snöboll, King-Edward och mandel. Vi sätter inte mycket potatis mest för husbehov, känns skönt så här i maj att veta att jag slipper svälta till vintern. Fast det är klart en gris behöver nog att sätta livet till framåt hösten för att bara torräta potatis är inget vidare. Förresten har ni hört en gris skrika? De skriker finare än vad gårdagens vinnare av Eurovision song contest sjunger. Jag är INTE bitter...

3 Kommentarer:

  • men däremot låter det jätte gött när grisar äter.. lagom slafsigt :-p

    Jag är inte heller bitter

    Av Blogger Anders Dahlberg, vid 12:54 em  

  • haha! Sagt från en man som gillar "slafs"?!

    Av Blogger Lars Nyborg, vid 2:26 em  

  • Hmm I love the idea behind this website, very unique.
    »

    Av Anonymous Anonym, vid 7:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home