söndag, december 17, 2006

Diverse ståhej

Jag förbannar mig dagligen över den senaste tidens låga aktivitet här på bloggen. De senaste dagarna har jag tillbringat i Stockholm. På fredagen hade vi förbundsstyrelsemöte med CUF och på kvällen julfest. Jag var lucia, se bildbevis på Fredrick Federleys blogg. På lördagen gjorde Hanna och jag stan, julklappar införskaffades. Själv köpte jag mig en halsduk och ett par kubanska cigarrer, så det var rättare sagt Hanna som köpte klapparna. Kvällen tillbringades i Solna hos min syster. I dag hemkommen känns det att vintertemperaturen kommit, idogt och frenetiskt eldar jag för att få upp värmen, skam den som ger sig. Om nu kylan håller i sig kanske det inte går att sitta ute på gräsmattan och grilla julen till ära, jag säger som jag brukar: ur led är tiden.

2 Kommentarer:

  • Haha fin lucia men vart är din krona? ^^ / Sofie

    Av Anonymous Anonym, vid 9:15 em  

  • Med tanke på brandrisken fick jag inte ha någon :-)

    Av Blogger Lars Nyborg, vid 9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home