tisdag, september 19, 2006

Det gick vägen!

Nu hände det som jag, och många med mig, arbetat så hårt för. Sverige fick en borgerlig Regering. Detta är precis vad landet var i behov av. Nu ska det bli intressant att se vilken person som får vilken ministerpost, klart är dock att vi kan gratulera Fredrik Reinfeldt till statsministerposten. Jag sitter för närvarande och håller koll på personvalskryssen till riksdagen. Långt från alla valkretsar är räknade, men centerriksdagsmannen från Värmland kommer att heta Erik A Eriksson, det vågar jag redan påstå. Därför vill jag gratulera Erik till platsen, Värmland kunde inte ha fått någon bättre. För min egen del ligger jag på samma plats i antal kryss räknade som jag stod i ordning på listan dvs nummer fyra. I morgon kommer det slutliga resultatet.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home