söndag, juli 23, 2006

Lugn och skön helg

Denna helg har vatit lugn och skön. På fredagen var jag och Hanna på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg och såg en "Stefan och Krister" fars. På lördagen var jag och föreläste på en sommarkurs som CUF i Halland annordnade. Kursen var välbesökt, det är roligt att se att rörelsen lever även under högsommaren.

I fredags hade DN ett uppslag om Svenska spels intressen i att etablera sig utanför Sveriges gränser. Det är baltikum som hägrar. Det luktar dubbelmoral lång väg...Samma dag, fredag, hade jag en ledare i Norrteljetidning om just spelmonopolets vara eller icke vara.
Läs den gärna här

4 Kommentarer:

  • Hej Lars!

    Hur gick det med Melvin Bobo Slacke, som du skrev om?

    Eminenta hälsningar
    Ewert Drevert, hängmattekonsulent

    Av Anonymous Anonym, vid 8:42 fm  

  • Du menar den fd boxaren? Han tror jag ägnar sig åt filosofiska och korpulenta aktiviteter i nangiala.
    Annars jobbar han nog kvar i Eddvins ICA affär, där han dricker appelsiner och åker flaukmåpped. Samt är fackombud.

    Av Blogger Lars Nyborg, vid 4:12 em  

  • Mycket tacksam för svaret!
    Ok, då vet jag - som di sa i Texas.
    Visst saknar man hans kupletter...

    Idoga Hälsningar
    /Ewert D.

    Av Anonymous Anonym, vid 11:15 fm  

  • Very pretty site! Keep working. thnx!
    »

    Av Anonymous Anonym, vid 9:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home